Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Macro Bergerven - Erover?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Macro Bergerven - Erover?

    Ik ben er eindelijk toe gekomen ook de foto's van Bergerven eens door Lightroom te halen. Vooral van de eerste twee uurtjes mocht zowat alles in de vuilbak. De lichte bries en overtrokken lucht dwongen me tot hogere iso's en dan waren de opnames dikwijls nog niet scherp. Het wordt toch tijd eens zo een plamp in elkaar te knutselen.

    Later op de voormiddag lukte het toch wat beter.

    Bij deze spat de kleur eraf maar de bewerking is misschien een beetje 'erover'?

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: SD Macro Bergerven - Erover?

    Twee mooie resultaten met een voorkeur voor de tweede!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: SD Macro Bergerven - Erover?

      mooi en ga ook voor de eerste.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: SD Macro Bergerven - Erover?

        Mooi! Voor mij, zowel macrofotgrafisch als compositorisch de eerste. Zeer mooi vastgelegd!
        Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
        Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
        [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]

        Comment


        • #5
          Re: SD Macro Bergerven - Erover?

          Geen enkele van de 2 gaat erover.
          Vind ze beide mooi.

          mvg
          Marc
          Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
          M.v.g. Marc

          Comment

          Working...
          X