Wat heb ik geleerd/ondervonden?
Van de 170 beestjes foto’s die ik genomen heb zijn er maar een 9-tal waar ik iet of wat tevreden over ben. Dat is te weinig naar mijn goesting. Ook wegens de beperking van 100mm heb ik te veel moet uitsnijden met alle negatieve gevolgen van dien.
mvg
Marc
PS: Ik kijk al uit naar de volgende Macro SD met Liliane.
Hier zijn enkel de beestjes foto's.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
- Dat de 100mm lens die ik gebruik voor schuwe beestjes niet geschikt is. Ehm, dat zijn de meeste van die beestjes.
- Geduld, geduld en nog eens geduld.
- Dat ’s morgens vroeg de beste periode is.
- Ik nog veel zal moeten oefenen, al of niet met een geschikte lens. (halve trouwboek overtuigen)
- Het toch enige lenigheid van het lichaam vereist. Alhoewel ik van Chrit een truukje heb vernomen om het lichaam te sparen.
- Dat de meeste foto’s die in de Macro SD-foto topic’s getoond worden stukken beter zijn dan die van mij.
- Dat de enige commentaar die ik daarop kan geven, behalve Wauw en Mooi ook moet zijn; Hoe bekomen jullie die zo scherp? Ikzelf heb bijna steeds f16 gebruikt en nu vraag ik mij af was dat te veel?
Van de 170 beestjes foto’s die ik genomen heb zijn er maar een 9-tal waar ik iet of wat tevreden over ben. Dat is te weinig naar mijn goesting. Ook wegens de beperking van 100mm heb ik te veel moet uitsnijden met alle negatieve gevolgen van dien.
mvg
Marc
PS: Ik kijk al uit naar de volgende Macro SD met Liliane.
Hier zijn enkel de beestjes foto's.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Comment