Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Macro 3 - Dirk
Collapse
X
-
-
Re: SD Macro 3 - Dirk
Een knappe reeks die nog voor wat verbetering vatbaar is,
zo is beeld 2 prachtig maar iets té gesatureerd
beeld 3 ook iets te gesatureerd en de bloempjes kijken a h w tegen de kader aan, gewoonlijk is 'in beeld' kijken beter
het beeld met het hommeltje daar zijn de bloempjes wel echt geel dus daar zit een rode zweem overbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
De 2de en de laatste zijn voor mij de beste opnames.
Ik vind er de bloemen nogal druk overkomen en bij het eerste juffertje en je bijtje zit redelijk wat ruis in je foto's. Maar door veel te oefenen ga je zeker en vast nog mooie resultaten behalen hoor.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEen knappe reeks die nog voor wat verbetering vatbaar is,
zo is beeld 2 prachtig maar iets té gesatureerd
beeld 3 ook iets te gesatureerd en de bloempjes kijken a h w tegen de kader aan, gewoonlijk is 'in beeld' kijken beter
het beeld met het hommeltje daar zijn de bloempjes wel echt geel dus daar zit een rode zweem over
met dank voor de comments ! terechte opmerkingen.
ik heb een update geplaatst van beeld 2 en ook van beeld 3 alsook van het hommeltje.
Groetjes,
DirkLast edited by Guest6; 16 juli 2013, 00:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtDe 2de en de laatste zijn voor mij de beste opnames.
Ik vind er de bloemen nogal druk overkomen en bij het eerste juffertje en je bijtje zit redelijk wat ruis in je foto's. Maar door veel te oefenen ga je zeker en vast nog mooie resultaten behalen hoor.
met dank voor je comments ! correcte opmerkingen .
- foto 1 is een zeer grote crop en die is inderdaad onvoldoende scherp
( foto was na bewerking het beste wat er uit te halen viel )
- foto van het bijtje : grote crop en deze is inderdaad voor verbetering vatbaar. ( update geplaatst, maar nog niet echt dat )
- bloemen : nogal druk, ja .... ( update geplaatst, niet minder druk weliswaar )
groetjes,
Dirk
Comment
-
volg hier mijn voorgangers
Comment
-
-
Mooie reeks Dirk maar naar mijn gevoel mogen de updates nog wat meer contrast krijgen, vallen wat bleekjes uit hier op mijn scherm.
Hier ook een voorkeur voor de duoshoot met de juffertjes.Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
voor je eerste macro shoot mag je heel tevreden zijn
die laatste is superGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment