Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Maastricht - De Céramique wijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Maastricht - De Céramique wijk

Céramique is een relatief nieuwe woon- en kantorenwijk in het centrum van Maastricht. Het stadsdeel werd rond 1995-2000 opgetrokken op het terrein van een vroegere aardewerkfabriek (vandaar de naam) en is bekend om het grote aantal gebouwen van internationaal bekende architecten.

Een ideale site om de innerlijke architectuurfotograaf eens voluit los te laten!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Panorama's 5. 6 en 7 zijn samengesteld uit telkens 3 opnames gemaakt met een tilt&shift adapter.
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Re: SD Maastricht - De Céramique wijk

Mooie reeks René , idd een perfect speelterrein om met een tilt&shift aan de slag te gaan.
    Had mij voorgenomen om dit jaar niks meer aan te kopen maar nu begin ik toch weer te twijfelen.
    Een tilt&shift, een fisheyeke, ... .
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Re: SD Maastricht - De Céramique wijk

mooie reeks waarvan me nr 3 het meeste aanspreekt
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
      X