Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beekse Bergen, queen of the sky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beekse Bergen, queen of the sky

.

Een eerste bijdrage van alweer een geslaagde SD in de Beekse Bergen. Bovenaan mijn lijstje staat ieder jaar weer de prachtige zeearend tijdens de roofvogelshow.
    Voor mij persoonlijk één van de indrukwekkendste gevleugelde bewoners van onze aarde. Haast niet te geloven dat amper tien jaar geleden deze soort door uitsterven bedreigd werd.
    Gelukkig is er net op tijd ingegrepen en is de zeearend op het nippertje gered, althans voorlopig, hopelijk zal de populatie snel terug aangroeien in het wild.
    Deze kranige dame heeft ondertussen de gezegende leeftijd bereikt van 23 jaar. Wetende dat ze in het wild gemiddeld zo'n 20 jaar oud worden hoop ik haar ieder jaar opnieuw weer te mogen begroeten.

Groetjes,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Beekse Bergen, queen of the sky

Mooi, heel mooi. Valt niks meer van te zeggen e...

Comment

Voorkeur voor 1

Comment

Allemaal voltreffers, Eddy!

Nr. 3 komt er bij mij uit als de beste.
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Het is en blijven prachtige vogels, zekers als je ziet hoe ze zich voortbewegen in de lucht.

Je testje met je nieuw speeltje is blijkbaar prima geslaagd.
          Spijtig van al die lintjes, maar ja zo was het nu eenmaal.

Voorkeur toch voor de eerste

Comment

Mooie platen
            Absoluut de 3de is het beste belicht, mooi de details te zien onder de vleugels
            Goed dat je niet de lintjes hebt weggeshopt zoals er vele anderen wel zouden doen bij vogels op show

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik vind de derde buitengewoon prachtig. Maar de andere twee zijn zeker ook heel goed.!
              FLICKR PHOTOSTREAM
              Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Ik zie de foto's niet omdat ze waarschijnlijk op 'Dropbox' staan. Dropboxis één van de grootste met weining of geen beveiliging (virus verdelen kan hierdoor zonder problemen), dit is de reden dat ik met mijn security op de PC ze niet te zien krijg.
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ik zie ze ook niet.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Nu zie ik ze wel (thuis op mijn PC), moet zeggen 3 knappe voltreffers, de derde is voor mij ook de betere van de drie goede
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Working...
                    X