Mijn herinneringen aan deze leuke SD

Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Stoomtrein Dendermonde Puurs
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: SD Stoomtrein Dendermonde Puurs
Bij nummer 3 vond ik zelf de stopplaats slecht gekozen maar jij toont hier dat het huis goed past in de scene. Mooi en ook nog eens een interessante bewerkingPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
-
Bij nummer 1 zou ik er links een stukje aflaten, zodat ik alleen de wagon overhou. Maar in elk geval, knappe en originele plaat.
Ook bij nummer 3 heb je het maximum uit de locatie gehaald. Mooie bewerking en past meteen in een boek over begin 20ste eeuw.
Groetjes
Peter
Comment
-
Euh, toch even nr 3.
Inderdaad de stopplaats kon misschien iets beter, maar hier hebben we natuurlijk het oude stationnetje (ja oud ?) erbij.
Maar, (sorry voor de negatieve noot). het ding heeft daar om en nabij 15 minuten gestaan waarbij er ook een paar keer goed werd stoom afgelaten.
Nu heb je eerder een idee van een stilstaande trein (en vandaar eigenlijk de verkeerde stopplaats).
Had je gewacht tot hij even blies, dan kreeg je iets meer dynamiek in het beeld.
Spijtig, (geldt voor iedereen), we hadden hier een foto moeten kunnen nemen waarbij de trein eigenlijk het stationnetje kwam binnen gereden, dus met de volledige rook-stoompluim bovenaan en dan eventueel de stoomaflaten opzij.
Je eerste foto vind ik persoonlijk iets te donker.https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Prachtig!!!
De derde....misschien wat lichter!!!
Comment
-
Comment