Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die derde heb ik niet gezien. Persoonlijk zou ik die echter meer naar links genomen hebben. De persoon kijkt nu echt de foto uit waardoor de foto eigenlijkzelf niet meer wordt bekeken.
Die derde heb ik niet gezien. Persoonlijk zou ik die echter meer naar links genomen hebben. De persoon kijkt nu echt de foto uit waardoor de foto eigenlijkzelf niet meer wordt bekeken.
Hier sluit ik me bij aan. De derde vind ik sowieso de beste (de andere boeien me gewoon minder: ik ben niet zo voor details en stillevens) en bij de derde foto zou het beeld boeiender worden als je de blik van de machinist kan volgen en zien naar waar hij kijkt. Dan wordt je blik als kijker automatisch via de machinist het beeld ingetrokken. NU word je er uitgetrokken.
Lieven
De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.
Als je de originele foto ziet, is het inderdaad erg moeilijk om daar een goede compositie van te maken. Het been stoort echt. Maar dat kan je wegklonen (en eventueel de foto bovenaan wat extra gras geven) en dan heb je een sterk beeld.
L.
De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment