Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

    Wegen komen samen ... (gespeeld met zoom en iets langere sluitertijd)



    Sommigen kijk nog's achterom



    Wegen scheiden ... (gespeeld met zoom en iets langere sluitertijd)





    Alle beelden werden zo genomen, dit is geen after-bewerking. Enige bewerking bestaat erin de kleurbalans te corrigeren en bij middenste beeld net een tikje rechtzetten.
    Ik ben zeer benieuwd naar de reacties op mijn expiriment! Als iemand een verklaring heeft waarom 1 "lamel" (verlichtingslijn) telkens ontbreekt ... ?
    Last edited by Sonjabelgium; 25 september 2012, 08:25.
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

    Alle drie heel knap
    Zou het kunnen dat er een lamp stuk was?......of een hapering in de flits
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

      mooi en een leuk effect.
      ja das goed gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

        WOW Die eerste is echt mooi!
        “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

        Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

          Er is niet geflitst geweest RX-ke, maar door uw lampopmerking 's beter gekeken naar de lampen en ik zie nu op de middelste foto staat een zwart "wat" tussen de lampen in, zou het dat kunnen zijn? Dat ik daar niet eerder op gelet heb
          Fijn dat ze in de smaak vallen, ik vind ze zelf ook wat hebben maar je eigen werk beoordelen is altijd moeilijker dan dat van een ander
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #6
            Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

            Toffe effecten.
            De eerste vind ik zéér geslaagd.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

              Er is zand genoeg, dus ga ik niet roepen..Jawaade, moet er nog .... zijn De creativiteit spat van het scherm

              Comment


              • #8
                Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Er is zand genoeg, dus ga ik niet roepen..Jawaade, moet er nog .... zijn De creativiteit spat van het scherm
                't Zand, daar zijn we niet geweest, dat was direct links als we uit de tunnel tunnel kwamen

                Knappe foto's Sonja !!!
                Mvg, Marc
                Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
                http://fotos.mdlfoto.be/

                Comment


                • #9
                  Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

                  Een heel mooi effect, inderdaad, dat het beste uitkomt in de eerste. Die heeft duidelijk mijn voorkeur. Je hebt wel een vaste hand met het draaien, zo te zien!
                  De kleuren (en de scherpte ) in de tweede zijn ook heel fijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk bericht
                    't Zand, daar zijn we niet geweest, dat was direct links als we uit de tunnel tunnel kwamen

                    Knappe foto's Sonja !!!
                    Vroeger lag het terras ook vol met zand, weet je nog 'Swa'

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Antwerpen by night : tunnelvisie waar wegen samenkomen en terug scheiden ...

                      Knap ... Zeker je eerste

                      Er zit inderdaad een defecte lamp in de rij ...
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                      Comment

                      Working...
                      X