Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Alden Biesen - let's shoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Alden Biesen - let's shoot

BD'ers in actie

Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Re: SD Alden Biesen - let's shoot

2 van mijn favo-bd-mannen in de laatste foto (de andere ken ik niet dus niet persoonlijk nemen jongens!)
    Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
      2 van mijn favo-bd-mannen in de laatste foto (de andere ken ik niet dus niet persoonlijk nemen jongens!)
      Kijk toch nog maar eens goed naar diene eerste foto dan .

@ zunoel, leuk om ons zo aan't werk te zien .

Grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Heb de achterkanten van de meeste heren nog niet zo grondig gekeurd hoor, dus excuses als ik deze heer wel ken, uw achterkant is me toch onbekend
        Ik onthou sowieso slecht mensen Zelfs bekenden gezichten loop ik straal voorbij
        Webstek in opbouw

Comment

Hmm dan had ik het toch bij het rechte eind. Ik zei nog tegen mijn vrouw, kijk, dat moeten belgium digitalers zijn!
          Op de laatste foto zitten wij net helemaal op de achtergrond tegen de muur van de kerk onze baby eten te geven. In passant natuurlijk snel een fotootje genomen van de vermoedelijke BD'ers
          Klik (ik was in de haast zelfs vergeten de instellingen correct te zetten )
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Hmm dan had ik het toch bij het rechte eind. Ik zei nog tegen mijn vrouw, kijk, dat moeten belgium digitalers zijn!
            Op de laatste foto zitten wij net helemaal op de achtergrond tegen de muur van de kerk onze baby eten te geven. In passant natuurlijk snel een fotootje genomen van de vermoedelijke BD'ers
            Klik (ik was in de haast zelfs vergeten de instellingen correct te zetten )
            Geeft niet de instellingen, want is een mooi sfeervol beeldje van hoe deze BD-ers zich vermaken Vrouw met baby had ook wel wat gehad

Comment

Working...
            X