Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD natuur in de stad : natuur in combinatie met het bushok
Re: SD natuur in de stad : natuur in combinatie met het bushok
De weerspiegelde natuur in foto 1 en 3 ziet er zeer leuk uit.
Bij de eerste wordt dit nog versterkt door gebruik te maken van het schaduwbeeld en het kader.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Re: SD natuur in de stad : natuur in combinatie met het bushok
Nr1:
De mensen (die, die dag heel wat moeten gedacht hebben over ons) nemen de aandacht wat weg van de natuur in de stad.
Nr2 (de gecorigeerde):
Is veel beter. Enkel de statiefpoot zou ik wegvegen. De voet mag blijven staan van mij, ik vind dit zelfs een meerwaarde hebben deze keer.
Scherpte ligt mooi op het plantje.
Nr3:
Geen opmerking. Wel dit
Verder kan ik beamen dat platliggen toch dat ietsje extra heeft aan een foto.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Nr1:
De mensen (die, die dag heel wat moeten gedacht hebben over ons) nemen de aandacht wat weg van de natuur in de stad.
Nr2 (de gecorigeerde):
Is veel beter. Enkel de statiefpoot zou ik wegvegen. De voet mag blijven staan van mij, ik vind dit zelfs een meerwaarde hebben deze keer.
Scherpte ligt mooi op het plantje.
@Marc,
Eventjes beeld 1 (mensen in het hokje ) en beeld 2 goed met elkaar vergelijken .... En ra ra ra, wat zie je op de eerste tussen de dame haar benen ??? De " statiefpoot " die op de tweede foto te zien is .... Helaas geen statiefpoot maar wel haar wandelkruk .... Ja, een fotograaf ziet in alles wel iets " fotografisch " Maar ik kan misschien eens kijken om die kruk er uit weg te vegen ....
Nr3:
Geen opmerking. Wel dit
Verder kan ik beamen dat platliggen toch dat ietsje extra heeft aan een foto.
mvg
Marc
@Marc,
Voor de rest dank voor je visie op deze reeks beelden.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment