Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt' - Weerspiegeling van een SD2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt' - Weerspiegeling van een SD2

Enkele beelden van het tweede deel:

Nog eentje aan de etalage van de Hallepoort:

Detail van een 'chic(ce) madam':

Architecturaal detail aan de voorgevel van de vroegere koffiebranderij Jacqmotte:

Dank u voor het kijken (beoordelen),
    Jacques

Op aanraden van baloo, purlut en de volgelingen twee updates van nummer drie:

Eentje met meer contrast:

En eentje dat meer grafisch is, door gebruik te maken van een lijntekening:
    Last edited by Jumpingjacquesflash; 21 juni 2012, 10:44. Reden: update
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt' - Weerspiegeling van een

Knap, vooral de derde kan me bekoren.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Re: SD Brussel 't Werm woeter me saanen schieven arsjitekt' - Weerspiegeling van een

heel knap die derde

grtz rudy
      Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
      portfolio = http://rdewebs.com

Comment

Mooie detailstructuur in de derde. Ik zou hem nog een beetje meer contrast (of 'clarity') durven meegeven...
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Detail van 3 is knap. SNap niet goed je titel met weerspiegeling, maar dit doet er hier niet toe.
          Vraag me af of je van 3 geen lowkey kan maken, of een lijntekening ? Is nu al mooi. wel iets meer contrast in (voor mij toch)
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Ik volg hier Purlut (was dat nu toch al gewoon)

Comment

Mooie derde
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Detail van 3 is knap. SNap niet goed je titel met weerspiegeling, maar dit doet er hier niet toe.
                Vraag me af of je van 3 geen lowkey kan maken, of een lijntekening ? Is nu al mooi. wel iets meer contrast in (voor mij toch)
                Titel van de weerspiegeling slaat op het winkelraam (etalage) waar ik de foto genomen heb. Zelfde winkel aan de Hallepoort als de tweede foto in mijn eerste post.
                Update van nummer drie is in de maak.
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Die derde heb ik ook maar dan loodrecht erop genomen
                  Jouw tweede heb ik helemaal gemist! Mooie!
                  Webstek in opbouw

Comment

Working...
                  X