Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD brussel personages in hun habitat 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD brussel personages in hun habitat 1

Last edited by Sonjabelgium; 3 augustus 2012, 16:02.
    Webstek in opbouw

Re: SD brussel personages in hun habitat 1

Verschillende culturen daar in de Marollen, hebben ze allemaal toelating gegeven? Mooie reeks trouwens
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

1e expliciet (die komt het beeld normaal "ophalen" op bd).
      Tweede stak z'n duim omhoog toen ie zag dat ik 'm aan het fotograferen was en lachte vriendelijk, ging "poseren" (beeld dan genomen heeft niet het zelfde "gevoel") -zwaar anderstalig voor mij onverstaanbaar. Ik heb er nog zoeentje van een spaanse man die het geinig vond dat ik 'm fotografeerde, ik heb 'm aangesproken maar ik ken niet voldoende spaans om hem technische zaken te vragen, hem wel bedankt voor het poseren en hem gezegd dat ie een goed model is waarop ie fier "stoer" lachtte, zelfde met een man in een flatraam (franstalig) ook mee gesproken en was OK met foto-onderwerp te zijn en bleef ook opvallend in z'n raam staan tot we door gingen.
      Derde staan meerdere mensen op (vervalt die regel toch?)

Ik heb nog eentje die met kop en schouders er bovenuit steekt maar helaas geen toestemming (kandit genomen). Deze heb ik dan om die reden ook niet hiertussen gezet.
      De mensen die geweigerd hebben op beeld te staan zijn gewoon niet gefotografeerd geweest en de kandits die "alleen" in beeld staan ga ik niet pubiek posten, geloof dat ik zo wel voldoe aan de regelmentering toch?
      Last edited by Sonjabelgium; 19 juni 2012, 12:45.
      Webstek in opbouw

Comment

Ze keken toe, en zagen (of niet?) dat het goed was...

Maak je geen zorgen over toestemming bij publicatie hier (hoogstens verwijderen als er ooit een klacht zou komen...).
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Drie keer geslaagd in hun omgeving.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Mooie "life" opnamen!

Comment

Working...
            X