Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn favoriet is nummer 3...
ik heb tijdens vorige shoot een beer niet willen fotograferen daar hij voortdurend langs een betonmuur liep... maar deze achtergrond gaat zo mooi samen qua kleur met het onderwerp, het is een echt aquarelletje... hij mag op mijn tablet
Wel ik ben bij dat varkentje voorbijgelopen omdat ik dacht dat dat betonnen kot storend ging werken, maar als ik dit zie had ik het toch beter gewaagd.
Mooie patinne trouwens op dat kotje.
Ik denk dat dat aapje toch vragen aan het stellen was over dat manneke achter dat toestel.
Als ik de foto's alle 3 snel na elkaar bekijk moet Rudy aan deze beesten steeds dezelfde vraag gesteld hebben..........
Maar ik ben er nog niet uit wat juist?
Leuke platen Rudy
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Als ik de foto's alle 3 snel na elkaar bekijk moet Rudy aan deze beesten steeds dezelfde vraag gesteld hebben..........
Maar ik ben er nog niet uit wat juist?
Leuke platen Rudy
ike wel denk ik
mmmmm zeg hedde gelle ook honger ????
ik vooral dorst mmmmmmmmm lekker duveltje
hahahaha
Wel ik ben bij dat varkentje voorbijgelopen omdat ik dacht dat dat betonnen kot storend ging werken, maar als ik dit zie had ik het toch beter gewaagd.
Mooie patinne trouwens op dat kotje.
Ik denk dat dat aapje toch vragen aan het stellen was over dat manneke achter dat toestel.
ja dirk
denk dat ik weet wat
" mmmm als die da kan zou ik dat ook kunnen ????? "
is het da niet dirk
hihihihi
Comment