Mijn vader (sardi51 ) nodigde me uit, hij had gezien op het forum dat jullie naar de beekse bergen zouden gaan. hij weet dat ik een grote dierenvriend ben, dus daarmee vroeg hij of ik mee wou gaan. ik natuurlijk zonder twijfelen ok ik ga mee.
in het begin wat zenuwachtig ik dacht ja ok ik ga mee maar ik ga de enige zijn die geen foto's trekt waarschijnlijk, maar ok ik zou dieren zien.
Eenmaal aangekomen in de beekse bergen inderdaad iedereen haalt zijn kodak uit.
wij allen samen binnen, iedereen begon te fotograferen, inderdaad als je gewoon naar een dierenpark gaat sta je wel 5 à 10 minuten bij een dier om te kijken, maar iedereen bleef wat langer staan enz en ik wou natuurlijk al naar het volgende dier want ik had niets te doen.
Tot ik plots fotosdirk op mijn weg tegen kwam.
Ah zei hij neem jij geen foto's en ik nee ik heb daar geen verstand van enz, alle zegt hij ik heb nog ene bij mij probeer het eens.
ik dacht ok ik probeer dat dan ga ik inderdaad ook langer bij hetzelfde dier staan enz en weet ik ook waarom.
en voila dat zijn mijn eerste resultaten, dankzij fotosdirk
Nogmaals heel erg bedankt dat ik u apparaat mocht gebruiken

Mijn eerste vogel in de vlucht
in het begin wat zenuwachtig ik dacht ja ok ik ga mee maar ik ga de enige zijn die geen foto's trekt waarschijnlijk, maar ok ik zou dieren zien.
Eenmaal aangekomen in de beekse bergen inderdaad iedereen haalt zijn kodak uit.
wij allen samen binnen, iedereen begon te fotograferen, inderdaad als je gewoon naar een dierenpark gaat sta je wel 5 à 10 minuten bij een dier om te kijken, maar iedereen bleef wat langer staan enz en ik wou natuurlijk al naar het volgende dier want ik had niets te doen.
Tot ik plots fotosdirk op mijn weg tegen kwam.
Ah zei hij neem jij geen foto's en ik nee ik heb daar geen verstand van enz, alle zegt hij ik heb nog ene bij mij probeer het eens.
ik dacht ok ik probeer dat dan ga ik inderdaad ook langer bij hetzelfde dier staan enz en weet ik ook waarom.
en voila dat zijn mijn eerste resultaten, dankzij fotosdirk
Nogmaals heel erg bedankt dat ik u apparaat mocht gebruiken

Mijn eerste vogel in de vlucht

Comment