Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beekse bergen (mijn eerste foto's)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beekse bergen (mijn eerste foto's)

Mijn vader (sardi51 ) nodigde me uit, hij had gezien op het forum dat jullie naar de beekse bergen zouden gaan. hij weet dat ik een grote dierenvriend ben, dus daarmee vroeg hij of ik mee wou gaan. ik natuurlijk zonder twijfelen ok ik ga mee.
    in het begin wat zenuwachtig ik dacht ja ok ik ga mee maar ik ga de enige zijn die geen foto's trekt waarschijnlijk, maar ok ik zou dieren zien.
    Eenmaal aangekomen in de beekse bergen inderdaad iedereen haalt zijn kodak uit.
    wij allen samen binnen, iedereen begon te fotograferen, inderdaad als je gewoon naar een dierenpark gaat sta je wel 5 à 10 minuten bij een dier om te kijken, maar iedereen bleef wat langer staan enz en ik wou natuurlijk al naar het volgende dier want ik had niets te doen.
    Tot ik plots fotosdirk op mijn weg tegen kwam.
    Ah zei hij neem jij geen foto's en ik nee ik heb daar geen verstand van enz, alle zegt hij ik heb nog ene bij mij probeer het eens.
    ik dacht ok ik probeer dat dan ga ik inderdaad ook langer bij hetzelfde dier staan enz en weet ik ook waarom.
    en voila dat zijn mijn eerste resultaten, dankzij fotosdirk
    Nogmaals heel erg bedankt dat ik u apparaat mocht gebruiken

Mijn eerste vogel in de vlucht

Re: beekse bergen (mijn eerste foto's)

Als ik naar de kwaliteit van deze foto's kijk, dan denk ik niet dat het de eerste keer is dat je een fototoestel vast had en er uiteraard foto's mee maakte.

Die eerste is zelfs perfect.

Koop je een camera en blijf ons vergezellen, je hebt het in je.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Goed he, inderdaad eerste foto is perfect en mooi ingekaderd. De tweede mist een heel klein beetje scherpte maar dat is door de beweging, want de pluimpjes op de borst zijn wel mooi scherp. De derde verrast mij voor een beginner, de vleugels staan er scherp op, het hoofdje net iets minder maar ik buig mij nederig neer en zeg RESPECT!

Comment

Zeer fraaie beelden! Blijven meegaan en foto's tonen hoor

Comment

Dus Windy, we zijn erin geslaagd het fotovirus een nieuw slachtoffer te laten vinden? Talent is er zeker en vast (vast geërfd ), nu nog de eigen tools en meekomen naar andere SD-dagen, ik heb alvast veel lol gehad met het gezelschap van ons carpoolgroepje!!!

Als je zonder enige voorkennis dit neerzet, dan is er een talent ontdekt met veel potentieel!!! Gefeliciteerd
          Webstek in opbouw

Comment

amaai en dat voor de eerste keer
            goed gedaan meisje knap
            denk dat er hier een klompje kolen aanwezig was
            en dat zeker in een diamandje kan veranderen
            als je dat al kan voor de eerste keer jawade proficiat
            en zeker blijven meekomen hoor

groetjes rudy
            Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
            portfolio = http://rdewebs.com

Comment

Goed gedaan Wendy . Zeker mooie beelden voor een eerste keer met een canon van een canon.
              Ik heb ook erg veel lol gehad met jou en natuurlijk het gezellige carpool groepje...

Comment

Talentvol en mooi gedaan!

Tof van Fotosdirk ook...
                Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

Comment

Mooie reeks en als je door een lens kijkt zie je het toch allemaal heel anders hé . Knap van Dirk ook om je een toestel te lenen en je ook op weg te helpen, zo kennen we hem als de beste . Ik heb zo'n voorgevoel dat het niet bij deze foto's zal blijven, fotografie is immers een gevaarlijke microbe waar je niet snel van af raakt eenmaal je gebeten bent .

Grtjs
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Nou als ik ze zo bekijk beloofd dat nog heel wat te worden hoor,mijn eerste wil ik hier niet naast leggen

Knap staaltje werk gefeliciteerd :thumbup:
                    Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Comment

Ja, in de exif zie ik mijn naam staan, maar de foto's heb ik niet zelf gemaakt voor degene die zouden twijfelen.

Ik had het toestel ( een 50D met de nieuwe 70/200 F2,8 IS) eest op de auto stand geplaatst om haar te laten uitzoeken hoe die combi aanvoelt, de compositie enzo.
                      Na eventjes ging ik kijken en zag op het schermpje bijna allemaal mooie fotookes.

De volgende stap was dan de interpretatie van de lichtmeter en hoe je dit kan aanpassen.

De volgende stap zal zijn om alles zelf te regelen in de M-stand enz.

Wat ik hier zie zijn hele mooie plaatjes om te bewonderen, zeker als je weet dat dit alles nieuw voor je was. Ik kijk uit naar nog een reekske van dat.
                      Mijn petje af voor de derde foto dat je daar reeds in gelukt bent om na enkele uurtjes zo'n mooi scherp plaatje te schieten.

Kortom, dit laat ons gewoon zeggen dat de SD's de beste leerschool zijn om dingen bij te leren.

Comment

Knappe reeks en mooie derde, want dat vliegwerk is zelfs bij mij niet gelukt.
                        MVG. Hugo

Comment

Heel erg mooi resultaat.
                          Koop snel een camera en blijf ons vergezellen op de toekomstige SD's, het zijn altijd leuke dagen.
                          http://markwijnants.zenfolio.com/
                          Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

Working...
                          X