Misschien een boterhammeke me niet
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pre shoot SD Oostende (3 april)
Collapse
X
-
-
-
Hallo allemaal,
We hebben ondertussen beslist er ook een WE van te maken (en we hebben het geluk gehad nog een hotel te vinden), dus als het niet stoort doen we ook mee aan de Pre-shoot.
Je moet niet naar ons kijken voor eten.
Het kan wel zijn dat we wat later zijn, dus niet op ons wachten om te vertrekken. We zullen jullie wel vinden (en we hebben je GSM-nummers)
Groetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
-
Vicky, en jij denkt nog eens aan mij (en mijn pakje), he ?
Originally posted by vicky
Wij weten nog niet wanneer wij zaterdag kunnen vertrekken dus hou met ons maar geen rekening voor zaterdag. Wij zien jullie wel zondag om 10 uur
Comment
-
Originally posted by FilMar
Hallo allemaal,
We hebben ondertussen beslist er ook een WE van te maken (en we hebben het geluk gehad nog een hotel te vinden), dus als het niet stoort doen we ook mee aan de Pre-shoot.
Je moet niet naar ons kijken voor eten.
Het kan wel zijn dat we wat later zijn, dus niet op ons wachten om te vertrekken. We zullen jullie wel vinden (en we hebben je GSM-nummers)
http://www.vannecke.be
Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4
Comment
-
-
Originally posted by Dama
Vicky, en jij denkt nog eens aan mij (en mijn pakje), he ?
Wij weten nog niet wanneer wij zaterdag kunnen vertrekken dus hou met ons maar geen rekening voor zaterdag. Wij zien jullie wel zondag om 10 uur
Groetjes Vicky
Comment
-
-
Bedankt he
Zal moeten zien dat ik een plekje vrij maak in de rugzak...
Dama uw pakje staat al een week klaar aan de voordeur Zaterdag gaat dat mee naar de zee en zondag gaat dat in uwe rugzak
Comment
-
Voor de pre-shooters... een primeurke
Er is dit weekend in het Fort Napoleon een re-enacting weekend. Een groep gaat er het 7e Linie regiment naspelen (uit de tijd van Napoleon). Ze zullen er de wacht optrekken en oefeningen doen. Rond 16u zouden ze het fort bestormen. Staat morgen te lezen in "De Zeewacht", één van de kranten die ik vandaag gemaakt heb
Greetz
TOM| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist
Comment
-
Originally posted by tobrin
Voor de pre-shooters... een primeurke
Er is dit weekend in het Fort Napoleon een re-enacting weekend. Een groep gaat er het 7e Linie regiment naspelen (uit de tijd van Napoleon). Ze zullen er de wacht optrekken en oefeningen doen. Rond 16u zouden ze het fort bestormen. Staat morgen te lezen in "De Zeewacht", één van de kranten die ik vandaag gemaakt heb
Greetz
TOM
Ik ga morgen de Zeverwacht kopen, staat er een artikel in van Servbadminton die kampioen speelde, met een schone foto?
Comment
-
De "Zee-verwacht" veel volk ..
Originally posted by pieterbie
Ik ga morgen de Zeverwacht kopen
Comment
-
Originally posted by pieterbie
Ik ga morgen de Zeverwacht kopen, staat er een artikel in van Servbadminton die kampioen speelde, met een schone foto?
Als je 'm koopt morgen... denk eens aan mij, weer een kleine bijdrage aan mijn loon
TOM| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist
Comment
-
-
Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Wunjo
Raar dat ik daar niks van terugvind op de site van oostende of van het fort van napoleon. 1 april???
Comment
-
't Is inderdaad geen grap hoor. Heb net de Zeverwacht gekocht.
Zaterdag en zondag spelen er namaak soldaatjes.
Zaterdag om 16u is er een bestorming.
Wat een geweldig toeval!
Mijn artikel + foto over Servbadminton staat weeral niet in de Zeverwacht
Comment
Comment