Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nu ziet ge waarom ik geen albumke kan laten zien, die ander mannen namen al mijne kostbare tijd in beslag met hun onnozel vragen
"Meneer Wesley ik heb dit en dat voor, hoe lost ge dit op...?"
"Meneer Wesley, mijn foto's zijn 5 stoppen overbelicht hoe kan dat nu?
GRAPJE Mannen, tof album Igor, geeft perfect de sfeer weer
Leuk album (hoewel een beetje groot ).
Dat kruisje in de kerk spreekt me wel aan (als foto dan ).
En die van Jaja die net over het randje fotografeert (nr. 52).
Alden Biesen in de verte (23) mag er ook zijn.
ps. Ik weet niet meer wie je bent . Sta je ergens op de foto?
Igor, als ik jouw foto's zo bekijk, dan heb ik steeds meer medelijden met de niet BD-ers die op dat moment Alden-Biesen met een bezoekje vereerden. Die moeten zich niet op hun gemak hebben gevoeld tussen al dat camerageweld....
Originally posted by mikekiwi
Igor, als ik jouw foto's zo bekijk, dan heb ik steeds meer medelijden met de niet BD-ers die op dat moment Alden-Biesen met een bezoekje vereerden. Die moeten zich niet op hun gemak hebben gevoeld tussen al dat camerageweld....
Ook weer een knap album!
Merci mikekiwi. Dat van die niet BD-ers, dat is juist:
igor/Ludovic edit : formaat foto even aangepast
"Hou jij die kwieten rechts in het oog, dan hou ik die links in de gaten."
EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2 BD0118BE
Igor,schoon fotookes!Ik heb maar 1 opmerking: in 't vervolg meer closeups van die knappe gast met z'n groen rugzakske (zie foto's Wesley).Die ander mannen zijn niet belangrijk...
(sorry,maar ik moest hier van de Wesley komen zeveren.En ik ben dan nog zo onozel om dat ook te doen Was 't goed zo,Wesley??
Originally posted by roadrunner
Igor,schoon fotookes!Ik heb maar 1 opmerking: in 't vervolg meer closeups van die knappe gast met z'n groen rugzakske (zie foto's Wesley).Die ander mannen zijn niet belangrijk...
(sorry,maar ik moest hier van de Wesley komen zeveren.En ik ben dan nog zo onozel om dat ook te doen Was 't goed zo,Wesley??
OK, deal, ik zal in het vervolg alle groene rugzakjes in de mot houden.
Igor
EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2 BD0118BE
Originally posted by roadrunner
ik dacht als de RR nie zevert dan is 'm misschien lastig
Beter voorkomen dan ...
Comment