Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik ga voor het 2de maar ik zou het beeld iets meer naar rechts hebben geplaatst in plaats van in het midden. Maar zoals steeds is dit kwestie van smaak.
Nu heb ik het beeld zelf ook gefotografeerd (wie niet) maar dan in portrait formaat. Die van jou vind ik toch beter dan mijn foto omdat er in mijn foto te veel aandacht naar het glasraam gaat.
Zo zie je maar, ieder zijn ding.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
deze dame heb ik niet op de foto staan
maar vind het wel een mooi beeld zo ook je foto
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment