Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind ze alle drie prachtig, maar nummer twee krijgt toch mijn voorkeur.
Heb je hierbij nabewerkingen gedaan ?
Groeten
Peter
De foto's zijn een beetje aangepast (contrast, belichting) maar verder is er niet veel aan gebeurd.
Ze zijn gewoon in jpeg gemaakt, de tweede foto komt na het verkleinen eigenlijk minder scherp over dan het origineel, dat er zelfs op 100% nog heel erg goed uitziet (ik had ze misschien een tikje meer mogen verscherpen na het verkleinen).
Met de automatische witbalans komen de kleuren zo uit de camera, je moet de foto's alleen maar op het juiste tijdstip maken (blauwe uurtje, dat eigenlijk maar zo'n 20-25 minuten duurt).
een mooie reeks
Tongeren is een mooie stad als het donker is
maar het was mij te laat en te koud om nog na het dinner er op uit te trekken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mijn voorkeur gaat naar nr2. De 3de vind ik te geel.
Het wordt er ook niet gemakkelijker op om bij kunstlicht foto's te nemen met al die verschillende types van lichtbronnen die ze tegenwoordig gebruiken.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
neem je toch een van de knappe gasten ven de shoot mee
om je warm te houden zeker
heylaba ik had wel mijn ventje mee hé
ben zo wie zo een koukrimp zoals ze zeggen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment