Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buitenzijde begijnhof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Buitenzijde begijnhof

HDR

En voor die een brilletje hebben in 3D

Groeten
    Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Re: Buitenzijde begijnhof

hoog tijd dat ik zo'n D-brilletje koop. De "eenvoudige" versie is al heel geslaagd, vermoed dus dat de 3D-versie zelf nog mooier is

Vraagje: waar haal je die dingen (brilletjes) trouwens aan een "deftige" prijs?
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
      hoog tijd dat ik zo'n D-brilletje koop. De "eenvoudige" versie is al heel geslaagd, vermoed dus dat de 3D-versie zelf nog mooier is

Vraagje: waar haal je die dingen (brilletjes) trouwens aan een "deftige" prijs?
      Je kan de brilletjes kopen via de 3D store je hebt dan de Anaglyphen Rood Cyaan bril nodig , de prijzen liggen tussen de 1€ en de 6€

Groetjes

Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan

Comment

Prachtig beeld van dit begijnhof.

groetjes

moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Dat staat er heel netjes op .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Knap vastgelegd, de 3D kan ik niet beoordelen, heb geen bril
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

zal mij 3D brilletje toch maar eens gaan zoeken
              als die zo mooi is als de eerste is het dat zeker waard
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

De tweede moet voor mij ook wachten op een beoordeling.
                Maar de eerste is al prima

Comment

Ik kan ook enkel de eerste beoordelen, maar ik vind deze bijzonder geslaagd
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Bedankt voor de reacties En ja de 3D dat was een experimentje voor mij maar er moet nog aan worden bijgeschaafd en een oplossing zoeken voor de mensen zonder brilletje .

Groeten

Joeri

Comment

Wat heb je eigenlijk nodig om zo een 3D versie te maken? Is dat puur software matig of ook al zaken in de camera?
                      Is er ergens een 'duidelijke' handleiding, of tutorial of zo terugt te vinden (in het Nederlands bij voorkeur) op het internet? Kan je er iets over vertellen?

Indd een hele mooie foto die eerste. Mvg

Comment

Working...
                      X