Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hier een kleine reeks van mijn eigen foto's van deze
gezellige dag
zo schuif ik niet van de tak
tegn een SD blauwtje oplopen
rups St-Jansvlinder
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Prachtige serie.
Volgens mij moet je gemakkelijk een boek kunnen vullen met schitterende beelden van al dat klein gespuis vanuit die weiden en braamstruiken.
Liliane, jij tovert de mooiste beelden uit je compactcamera, chapeau
En wij maar sleuren met al ons gerief
Ik kan dit alleen maar bevestigen, prachtige foto's op alle gebied.
Volgend jaar niet enkel een nieuwe BOF, maar teven een BOL ( Book Of Lilybie ).
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Ja Liliane, andermaal voldaan aan alle verwachtingen (en we zijn ondertussen al heel wat van je gewoon).
Ik heb je echt niet zo veel en niet zo lang foto's zien nemen, en dit is dan het resultaat ... dat is een indrukwekkende "success rate" die jij haalt.
Terecht onze ongekroonde "macro-madam" die al even terecht onze macro-SDs te organiseert
(met als "tevredenheidsgarantie" dat we achteraf altijd van jouw plaatjes kunnen genieten als de onze mislukt zouden zijn )
Liliane, jij tovert de mooiste beelden uit je compactcamera, chapeau
En wij maar sleuren met al ons gerief
Awel ,dat vind ik nu ook zij liep daar met een klein rugzakje en wij maar sleuren met onze bazaar.
Geen wonder dat er zoveel leden met rugklachten zijn
Knappe reeks Liliane.
Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.
Comment