Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Last edited by Jumpingjacquesflash; 29 juli 2011, 10:25.
Reden: 1. Toevoeging link naar verbeterde versie / 2. Hosting bij Photobucket i.p.v. TinyPic
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
mooie reeks
ben even op zoek gegaan welke rups(ons wel zeer gewillig beestje) was blijkt de rups van de St-jansvlinder te zijn mooie softe benadering van dit mooie beestje
bij je populierhaantjes vind ik de DOF net iets te weinig of het linker kopje had scherp mogen zijn, dan was die ook heel mooi geweest wat je ziet staat er wel mooi scherp op
derde daar heb ik de naam ook van gevonden oranje havikskruid deze vins ik top door de zeer beperkt DoF op je voorste bloempje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
voor mij nr 3 als eerste, knappe kleuren DOF en BG
2e volg ik Lilybie en 1e vindt ik de BG iets te geel, wel mooie compo
Ik heb bovenaan voor de eerste foto een link toegevoegd met een verbeterde versie (instelling witbalans zoals opname en een lichtjes gewijzigde crop).
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
voor mij nr 3 als eerste, knappe kleuren DOF en BG
2e volg ik Lilybie en 1e vindt ik de BG iets te geel, wel mooie compo
Ik volg het oordeel van Ingrid hier.
Terloops : kan het zijn dat er bij het opladen van de 3de veel kwaliteit verloren is gegaan ? Zelfs je kader en watermerk is onscherp geworden. Ik neem dus aan dat de plaat in werkelijkheid nog beter is dan wat ik hier te zien krijg.
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Zoals DominiekC opmerkte is het kader en watermerk onscherp geworden.
Alle foto's waren + 500 Kb en zijn nu vier dagen later gereduceerd tot 42 Kb door TinyPic.
Ik ben dus aan het uitkijken naar een andere plaats om mijn foto's te hoasten.
Groeten,
Jacques
BD0681BE -
Oorspronkelijk geplaatst door JumpingjacquesflashBekijk bericht
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Zoals DominiekC opmerkte is het kader en watermerk onscherp geworden.
Alle foto's waren + 500 Kb en zijn nu vier dagen later gereduceerd tot 42 Kb door TinyPic.
Ik ben dus aan het uitkijken naar een andere plaats om mijn foto's te hoasten.
Comment