Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Haspengouw - Aulnenhof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Haspengouw - Aulnenhof

Nog een laatste fotootje van het Aulnenhof in Walshoutem waar de algemene vergadering doorging. Het broodje mozarella-tomaat dat ik hier heb gegeten voor de aanvang van de vergadering was wat mij betreft een hoogtepunt van de dag
    Ik maak dit soort foto's dikwijls in een reeks van 3 of 4 waarbij ik telkens lichtjes de camera draai. Op die manier is de kans groter dat er eentje perfect vertikaal is. In dit geval was het bijkomende voordeel dat in één opname net twee Koi's het hoekje van de vijver opzochten.

Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Re: SD Haspengouw - Aulnenhof

Ondanks het harde licht tijdens de SD vind ik dat je het licht hier bijzonder goed onder controle hebt. Mooie compo en die koi vormen een leuk detail.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik volg Lesc, licht mooi onder controle met een prachtige compo
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Mooie weergave van het binnen plein.
        Pola gebruikt ? Daarom zo goed belicht?
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
          Pola gebruikt ? Daarom zo goed belicht?
          De Tokina 12-24 heeft niet echt een polarisatiefilter nodig maar levert standaard al een mooi gesatureerde lucht. Ik heb wel de highlights/shadows functie in Photoshop gebruikt om de harde contrasten weg te werken en de donkere beelddelen wat op te helderen. De witte partijen waren geen probleem - overbelichten is moeilijk met een Fujifilm S5pro
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Mooie compo inderdaad, het 'zwarte hoekje' rechts onder maakt het àf.
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Working...
            X