Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Gent - Abstract

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Gent - Abstract

Een experimentje ... Laat maar weten als het kan of niet.
    groeten,
    deka

Update na comment t.Billy

Last edited by deka; 26 april 2011, 23:08.
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: SD Gent - Abstract

Laat maar weten als het kan of niet
    Waarom zou dit niet kunnen Ben zelf "liefhebber" van die harde z/w contrasten. Je foto bevalt me dus zeker

Wel had ik onderaan nog een deel weggecropt, tot net boven die grijze streep rechtsonder. Hierdoor verdwijnt een groot deel van het groot wit vlak rechtsonderaan. Dat neemt teveel aandacht weg van de rest + je krijgt een pano foto, eens iets anders
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Knap gezien. Ik hou van zulke foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
        Waarom zou dit niet kunnen Ben zelf "liefhebber" van die harde z/w contrasten. Je foto bevalt me dus zeker

Wel had ik onderaan nog een deel weggecropt, tot net boven die grijze streep rechtsonder. Hierdoor verdwijnt een groot deel van het groot wit vlak rechtsonderaan. Dat neemt teveel aandacht weg van de rest + je krijgt een pano foto, eens iets anders
        t.Billy
        Zoals je aangeeft, niet iedereen zal liefhebber zijn van deze harde contrasten. Maar gelukkig zijn we niet allemaal liefhebber van 't zelfde, anders zou het nogal saai worden.
        Bedankt voor de tip, heb update geplaatst en die komt inderdaad een stuk beter over.

Groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

kan ik wel bewonderen. ik heb de twee fotos wat vergeleken, en voor mij is de eerste de beste.

Comment

Working...
          X