Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Gent - Eerste reeksje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Gent - Eerste reeksje

Tijdens onze tocht naar de boekentoren eerst eens de Vooruit passeren. En ja, ze hangen daar de schoenen te drogen op straat. Of mag je daar met geen schoenen binnen:

Eens aan de boekentoren aangekomen eens een kijkje naar boven, hoog, zeer hoog.

En ja, ik heb ook boeken geleend om te studeren, maar ben er echt niet slimmer van geworden:

Nu nog de andere eens bekijken en later dan het tweede deel.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Re: SD Gent - Eerste reeksje

Ik kies hier voor de tweede foto. Mooi standpunt, ook mooi hoe de randen van de ramen mooi in symmetrie zitten. Dat linker - en rechterhelft dan niet volledig gelijk is, stoort me niet, mijn blik wordt getrokken naar de ramen. Precies een enorm hoge ladder die je kan opklimmen ( zou dit misschien de mogelijkheid geweest zijn om de toren via de " trap " te beklimmen )
    Bij de derde was het voor sommige natuurlijk leuk om zichzelf in de fichebakske terug te vinden. Krijg je dan auteursrechten betaald op datgene dat zich in je bakje bevindt ?
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Re: SD Gent - Eerste reeksje

Leuke reeks. De eerste heb ik ook gezien maar had de kans niet om een foto te maken daar de gids er een strak wandeltempo op na hield.

Comment

Working...
      X