Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei: Modellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Waterschei: Modellen

Hier zijn er 3 van mijn foto's. Meer foto's te vinden op mijn Flickr pagina, onderaan deze post vind je de link.

Modellenshoot Waterschei by Kris Vanvlemen, on Flickr

De ander foto's kan je bekijken op mijn Flickr pagina door hieronder te klikken:
    Last edited by Racingboy; 20 maart 2011, 22:26.
    Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

Re: SD Waterschei: Modellen

Grote voorkeur voor Nele (#1), spijtig van Kerenza (#2) haar voet.
    Knappe reeks!

Veel van de foto's verschijnen niet maar dat zal aan flikr liggen wss?
    Wou het maar meegeven.
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
      Grote voorkeur voor Nele (#1), spijtig van Kerenza (#2) haar voet.
      Knappe reeks!
      Ik zie er onschuldig uit hé johan haha =D

Comment

Ja, had het te laat gezien, heb het bericht aangepast een een foto genomen waar haar voet wel op staat.
        Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

Comment

eerste heel mooi

ik heb op een één van mijn plaatjes Nele's voet afgesneden (sorry Nele, k zal het nooit meer doen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            eerste heel mooi

ik heb op een één van mijn plaatjes Nele's voet afgesneden (sorry Nele, k zal het nooit meer doen)
            Das al beter, WANT ze ZEGT wel dat ze onschuldig is MAAR...
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
              Das al beter, WANT ze ZEGT wel dat ze onschuldig is MAAR...
              Schijn bedriegt haha =D

Comment

@ Nele, als je het zelf zegt

Comment

Vind het redelijk brave opnames. Mis er een bepaalde punch in. Op je flickr staan er spannender foto's. Denk dat het voor velen moeilijk is om zowel het model als de omgeving een rol te laten spelen. Kris niet te persoonlijk nemen, want dit telt voor velen hier. Van zodra het beperkter wordt qua ruimte, zie je portretjes, ogen je opnames naar mijn mening beter. Maar wat echt belangrijk is, is dat zowel jij als je model je amuseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                    Vind het redelijk brave opnames. Mis er een bepaalde punch in. Op je flickr staan er spannender foto's. Denk dat het voor velen moeilijk is om zowel het model als de omgeving een rol te laten spelen. Kris niet te persoonlijk nemen, want dit telt voor velen hier. Van zodra het beperkter wordt qua ruimte, zie je portretjes, ogen je opnames naar mijn mening beter. Maar wat echt belangrijk is, is dat zowel jij als je model je amuseren.

Kan je zeker volgen. Dit was mijn 2de shoot met modellen, en ben mijn weg er nog in aan het zoeken. Kan je eens een voorbeeld geven van een spannendere foto op m'n Flickr account. (Met een voorbeeld, leer ik beter )

Comment

Ik vind ook dat je er veel mooiere op je Flickr pagina staan hebt.
                      Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
                        ... Kan je eens een voorbeeld geven van een spannendere foto op m'n Flickr account. (Met een voorbeeld, leer ik beter )
                        Ben zo vrij geweest om enkele opnames onderhanden te nemen. Zo zie je beter wat ik bedoel. Maar denk eraan , dit is steeds mijn visie. Smaken verschillen, maar door te kijken ga je beter nadenken en leer je steeds bij.

Voorbeelden

ga met je muisaanwijzer over de foto en zie terug de originele. let op de details.
                        wil je niet dat ik je foto's hier toon? gewoon een seintje en ze zijn weg. (en even goede vrienden)

mvg,
                        stefan

Comment

Heel erg bedankt! Naam is wel Vanvlemen

Mag ik vragen in welk programma je dit hebt aangepast? Het is inderdaad veel spannender zo.

Comment

Naam inmiddels aangepast.
                            En het programma? PHOTOSHOP CS 5

Comment

Oké, dat is nu het probleem bij mij. Ik pas de basis dingen wel aan in Lightroom, maar door mijn beperkte kennis van Photoshop, lukt het nabewerken in PS nog niet goed.
                              De nabewerking is soms zelfs belangrijker dan de foto zelf, kan je nu wel duidelijk merken. Dus binnenkort me verdiepen in Photoshop

Comment

Working...
                              X