Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Titanic
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: SD Titanic
Schoon he, Lut daar zo eenzaam te zien. Ze heeft blijkbaar iets opgemerkt want ze heeft er de verrekijker bijgehaald.http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtSchoon he, Lut daar zo eenzaam te zien. Ze heeft blijkbaar iets opgemerkt want ze heeft er de verrekijker bijgehaald.
Goed opgemerkt.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtSchoon he, Lut daar zo eenzaam te zien. Ze heeft blijkbaar iets opgemerkt want ze heeft er de verrekijker bijgehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtOh ben ik dat? Had mezelf niet herkend
en ik moet zelfs heel diep nadenken wat ik daar in de gaten had... lijnen waarschijnlijk
Tini, staat hier ook ergens een foto van jou?
Comment
-
-
Zeer mooie shot Tini
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
Comment