Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stationsrestauratie in antwerpen
Collapse
X
-
Stationsrestauratie in antwerpen
Last edited by jvdk; 21 november 2010, 09:50.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!Labels: Geen
-
-
Re: Stationsrestauratie in antwerpen
Knap gezien, een tikje overbelicht volgens mij.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtKnap gezien, een tikje overbelicht volgens mij.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
de eerste is mooi scherp, goed gebruik van het zijdelings licht en mooie kleuren.
de tweede vind ik ook duidelijk minder. duidelijk overbelicht.
maar het zonlicht heeft mij in het station ook parten gespeeld.
Comment
-
Mooie eerste , inderdaad een beetje jammer van het overbelichtte deel in de tweede. Het licht was toen inderdaad wel fel op die plaats, heb zelf ook foto's die er niet zo goed tegen konden .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtMooie eerste , inderdaad een beetje jammer van het overbelichtte deel in de tweede. Het licht was toen inderdaad wel fel op die plaats, heb zelf ook foto's die er niet zo goed tegen konden .
grtjsWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtDoel was ook eigenlijk om de beweging in die wielen te hebben, dat is volgens mij wel aardig geslaagd. Nu nog een keer terug als het wat meer bewolkt is
Comment
-
De beweging in de wielen heb je mooi vastgelegdJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment