Tja, straks ga ik mijn fotootjes van gisteren eens op het gemak selecteren, maar ik kan het toch niet nalaten al wat "snapjes" te plaatsen van onze groep enthousiastelingen, sommigen echte "die hards". Ondanks al het slechte weer en het uitgeregend worden in de voormiddag was de goede sfeer er de hele tijd, en is er al een idee gerijpt om het nog eens over te doen in de winter.... Wordt vervolgd.
Hier dus wat impressies van het "teamwerk" want een pluutje om niet te verzuipen was af en toe wel nuttig... Schuif- en valpartijen zijn er genoeg geweest, maar tenzij er iemand door het wassen van de Hoëgne de parking niet meer is afgeraakt zijn we geloof ik allemaal heelhuids thuisgeraakt...
[Mod-LesC]Volgens Forumreglement 4.1:
Daarom heb ik foto's #4 en #5 achter een linkje gezet. Dank voor je begrip & medewerking!
[/Mod]
.
Hier dus wat impressies van het "teamwerk" want een pluutje om niet te verzuipen was af en toe wel nuttig... Schuif- en valpartijen zijn er genoeg geweest, maar tenzij er iemand door het wassen van de Hoëgne de parking niet meer is afgeraakt zijn we geloof ik allemaal heelhuids thuisgeraakt...
[Mod-LesC]Volgens Forumreglement 4.1:
Deelnemers van de SD die achteraf foto’s of albums willen tonen doen dit in het Shooting Days Foto’s forum, en geven in de topictitel duidelijk aan over welke SD het gaat.
Aantal toegelaten posts: 1 per kalenderdag, met maximaal 3 foto’s per topic. Wil je meer dan 3 foto’s tonen, plaats dan bijkomend een link naar je webalbum.
Aantal toegelaten posts: 1 per kalenderdag, met maximaal 3 foto’s per topic. Wil je meer dan 3 foto’s tonen, plaats dan bijkomend een link naar je webalbum.
![Good](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/good.gif)
.
Comment