Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste vind ik wel een mooie , leuk te zien dat de vrouw duidelijk gefrustreerd is dat haar man weeral aan de drank zit . Natuurlijk kader is ook hel mooi, wel een beetje jammer van de achtergrond (of is het een reflectie?) wat voor iets te veel afleiding zorgt. Maar je kan maar moeilijk dat gebouw gaan slopen natuurlijk .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Eerste vind ik wel een mooie , leuk te zien dat de vrouw duidelijk gefrustreerd is dat haar man weeral aan de drank zit . Natuurlijk kader is ook hel mooi, wel een beetje jammer van de achtergrond (of is het een reflectie?) wat voor iets te veel afleiding zorgt. Maar je kan maar moeilijk dat gebouw gaan slopen natuurlijk .
grtjs
knap, vooral die eerste. heb ik zelf niet opgemerkt.
Ik heb je die eerste (twee foto's in één) zien trekken. Stonden links en recht op het glas van de deur dacht ik. Mooi, reflectie was daar niet te vermijden.
De lantaarn staat er eveneens goed op.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Nummer drie heeft best potentieel, maar je huidige nabewerking haalt er niet alles uit, vind ik.
Je hebt gelijk maar helaas was het origineel ook niet ideaal en mijn kennis van photoshop is niet van die aard dat ik er alles kan/kon uithalen.
Maar beetje bij beetje leer ik het wel het duurt alleen wat langer omdat het zelfstudie is.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Je hebt gelijk maar helaas was het origineel ook niet ideaal en mijn kennis van photoshop is niet van die aard dat ik er alles kan/kon uithalen.
Maar beetje bij beetje leer ik het wel het duurt alleen wat langer omdat het zelfstudie is.
mvg
Marc
Marc, ik heb je derde foto eens snel door photoshop portable(schaduw en hooglicht) getrokken en dit is het verschil. Het moet nog beter kunnen maar dan heb ik wel photoshop in zijn geheel nodig.
die eerste heb je mooi opgemerkt
proficiat met je verjaardag vandaag
ken je meer van de challenge, dus vond ik hier niet zo veel foto's van je
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik dacht , amaai, nog een wel heel late reactie.
Bedankt voor de verjaardagwensen.
Je gaat inderdaad niet veel posts vinden van mij, omdat:
- ik er gewoon de tijd niet voor kan maken zoals ik het zou willen
- en ik iemand ben die niet zomaar iets fotografeer om te fotograferen, ik heb een doel nodig en daarom ligt de challenge mij ook meer.
- en als je foto's post dan vind ik ook dat je zelf commentaar moet geven op anderen hun werk en dat is niet evident omdat het over smaak gaat.
Toevallig was deze shootingdag in mijn buurt en daarom dat ik er aan heb kunnen meedoen. Het plan is dat ik ga proberen om dat nog meer te gaan doen maar dat is dan weer afhankelijk van ... eh ja... TIJD.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Comment