Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Middeleeuws kampement
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: SD Middeleeuws kampement
mooie fotos
één wint van twee en twee van drie
ik had beter kunnen wachten voor de battle
maar na dat uurtje regen zag ik het niet meer zitten, ik had naar huis gebeld om te kijken op het net voor een sattelietbeeld en het zou nog een tijdje regenen, maar dat zullen dan wolken geweest zijn ipv regen
groetjesNikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk berichtik heb nog eens naar den 1 zitten zien
tis eigenlijk ne echte schone foto,
allez dat is mijn mening he
groetjesNikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk berichtmooie fotos
één wint van twee en twee van drie
ik had beter kunnen wachten voor de battle
maar na dat uurtje regen zag ik het niet meer zitten, ik had naar huis gebeld om te kijken op het net voor een sattelietbeeld en het zou nog een tijdje regenen, maar dat zullen dan wolken geweest zijn ipv regen
groetjes
Wij zijn zaterdag geweest, en toen was er helemaal geen regen voorspeld. Al was een kleine bui wel welkom geweest.
Bedankt voor de complimenten allemaal!
Comment
-
Wat doet mijn vrouw en dochter op het internet akkerdjie :-)Audaces Fortuna Iuvat
In Amicitia Unum
Comment
-
-
het lijkt net of je ff met de teletijdmachine bent weggeweest ... knap!!!Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
-
ik heb nog eens naar den 1 zitten zien
tis eigenlijk ne echte schone foto,
Comment
-
Mooie reeks en ook hier een fan van Jeanne d'Arc . Zelf heb ik een reeksje van de slag op zondag in de beginnershoek staan. Ondanks de felle regenbui een zéér leuke dag gehad daar .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Schitterend in beeld gebracht, kunnen zo dienen voor een filmposterJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment