Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Duffel: Mijn triootje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Duffel: Mijn triootje

Een rustige en gezellige SD in goed gezelschap! Een kleine impressie van de hoofdattracties:

Na geduldig wachten: de Onze Lieve Vrouwkerk, zonder BD'ers...

Een koene strijder in volle concentratie in de kasteelruïne Ter Elst:

Tenslotte, in de donkere kelders van het kasteel - met dank aan de duif en haar perfecte timing!

Kijk hier voor een mini-album.

Nogmaals dank aan Patric voor het initiatief!
    Last edited by baloo; 31 mei 2010, 23:49. Reden: Tikfoutje
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Re: SD Duffel: Mijn triootje

Die laatste is een mooie René, mar je weet toch dat "vuurke stook" verboden is he

Comment

Mooi trio en kwestie perfecte timing is nummer twee een topper.
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Drie knappe, derde op de juiste moment
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Inderdaad 3 mooie, mijn voorkeur gaat naar foto 1 wegens de belichting en de scherpte. Maar ook omdat er veel te zien is en het toch evenwichtig(ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) blijft.

I.v.m. foto 3 had je een dan een looplamp bij om de rechterhoek te belichten?

mvg
          Marc
          Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
          M.v.g. Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
            I.v.m. foto 3 had je een dan een looplamp bij om de rechterhoek te belichten?
            Ik was aan het experimenteren met een losse flits (met CTO gel en radiotrigger) verstopt onder de takken, toen de duif zijn/haar opwachting kwam maken...
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
              Ik was aan het experimenteren met een losse flits (met CTO gel en radiotrigger) verstopt onder de takken, toen de duif zijn/haar opwachting kwam maken...
              dat is dan mooi gelukt, héél mooie foto en de kers op de taart is de duif

Comment

1 en 3 vind ik top. 2 spreekt me minder aan. 1 lijkt me een mooi gerestaureerde kerk. Kleuren zijn knap.
                Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Working...
                X