Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

    Ook hier kon mijn bijdrage foto's niet ontbreken, vandaar deze kleine selectie! Jammer dat er in de Olmense Zoo overal zulke vervelende omheiningen staan met kleine mazen..





    Follow me on neonpxl.com

  • #2
    Re: SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

    die tweede is echt een hele schone!
    Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
    http://gallery.atsharp.com

    Comment


    • #3
      Re: SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

      Een mooie reeks, bij de tweede denk ik dat de witbalans niet 100% correct zit (wat blauw die grond)
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

        De tweede heeft mijn voorkeur, die zou met een beetje crop er nog beter uitzien, denk ik.
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

        Comment


        • #5
          Re: SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

          Ze staan in de goede volgorde voor mij

          En ja, die omheiningen staan al snel in de weg (maar zonder zou ook deftige problemen geven, denk ik)
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #6
            Re: SD Olmense Zoo (nog meer katten- en berenfoto's)

            Hier heb ik nog een link met enkele foto's die Luc S. op de SD heeft genomen. Hij is een
            geband lid van BD, maar wou toch zijn foto's delen met jullie!

            Foto's van zowel Luc als zijn zoon zijn op volgende Flickr pagina te vinden:
            Some pictures me and my 11 year old son took at the Olmense Zoo. My son used my old a100 with the Minolta 200 f/2.8 plus 1.4 TC. I used my a700. But we constantly changed our camera's. The result of this is that we are now having big arguments about who took which picture. My son claims to have taken all the good ones :-).
            Follow me on neonpxl.com

            Comment

            Working...
            X