Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV/SD Diest - deel 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AV/SD Diest - deel 1

Eindelijk ook eens een fotoke posten.
    We zullen het wat sober houden ... vooral met het glasraam in de kerk was het maar triestig gesteld, nog erger dan het weer.

Canon Eos 10D
    DigitalMacro.be
    BD0480BE

Re: AV/SD Diest - deel 1

Een reeks die perfect de sombere weersomstandigheden van de namiddag weergeeft. 2 en 3 vind ik persoonlijk een tikkeltje te donker. 2de misschien nog een beetje rechtzetten op de toren. Bij de eerste misschien het stukje van roze plantje nog wegclonen.

Mvg

Chris

Comment

Je eerste is perfect wat witbalans betreft. Zoals Chris zegt, het stukje van die roze bloempot weg en het is een perfecte foto. Die tweede zou ik wat lichter maken.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Die toren heb ik ook en die is nog veel donkerder dan deze ... een beetje scheef past in het perspectief want anders zou het dak weer te veel aflopen. Aan die toren was het ook al redelijk donker spijtig genoeg.
        Bij de derde foto zie je rechts onderaan door het glasraam de muur van het tegenliggend gebouw, die ziet er wat mij betreft ook redelijk helder uit. Het lijkt me ook logisch dat als je naar een helder raam toe fotografeert de rest wat donkerder wordt en wat ook bewust de bedoeling zal geweest zijn.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

dire mooie elk op zich
          doe me j eerste maar heb wel iets met bezems
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
          X