Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De 5de
Stonden ze zo dicht bij jou of heb jij een goede tele ?
Dit is een pose die je in principe alleen op het veld zelf kan nemen (of je moet heel veel geluk hebben gehad)
Anyway, heel goed gedaan !
De 5de
Stonden ze zo dicht bij jou of heb jij een goede tele ?
Dit is een pose die je in principe alleen op het veld zelf kan nemen (of je moet heel veel geluk hebben gehad)
Anyway, heel goed gedaan !
Groetjes,
Kiona
Bedankt voor't compliment.
Alles netjes vanop de zijlijn (de verre kant dan nog) getrokken.
Maar met de 100-400mm heb je wel wat zoom binnen bereik.
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Mag ik vragen om in je topics in het SD forum, per topic maar 3 foto's te plaatsen? Ik heb de onderste foto's achter een linkje gezet. Gelieve zelf 3 foto's uit te kiezen bij een volgende bezoekje.
Het het forumreglement staat nl het volgende:
3. Shooting-Days
Deelnemers van de SD die achteraf foto’s of albums willen tonen (in Shooting Days Pictures), geven in hun topictitel aan over welke SD de topic handelt.
Aantal toegelaten foto's: 3 per deelnemer. ( Wil je meerdere foto’s tonen, plaats dan de link naar een webalbum )
Je kan natuurlijk altijd gebruik maken van het forumonderdeel Fotoverhalen.
Comment