Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
IK ben voor de eerste maal mee op stap geweest en het is me zeer goed bevallen dus zeker voor herhaling vatbaar hier mijn Foto's
Ben benieuwd of ik ze er goed opkrijg
Cibo
Mooie foto's, zeker in nr 2 staat de beer er zalig op
nr 1 is een grappig moment maar ik vind de kleuren precies nogal vreemd, als ze in raw zijn genomen misschien eens naar de kleurbalans kijken? (maar kan ook aan m'n monitor vanop 't werk liggen )
o ja en wat die herhaling betreft, ik denk dat dat er wel van zal komen
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
leuke serie, voorkeur voor de eerste vanwege het "moment", die 2e is erg mooi, hoor, en de derde?
Ik kan me niet herinneren dat dat staketsel achter glas zat...?
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment