Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triker in actie !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Triker in actie !

Oorspronkelijk geplaatst door basielsenna Bekijk bericht
    Sterk zijn ze wel...
    100% correct, super sterke dingen die Canons, werk nog steeds met veel plezier als ik de 10D of 20D in m'n handen heb.... en dan maak ik nog steeds met dat oude gietijzer mooiere foto's dan die dure nieuwe Nikons

Beetje vuurtje stoken is leuk, al moet ik zeggen dat ik wel wat rook heb binnen gekregen van al die nieuwe (wat duurdere) Canons en Nikons... prachtige camera's met dito objectieven waar je bloedmooie foto's mee kunt maken. Wou soms dat ik een geldboompje had om eens alle bodies en objectieven uit te kunnen proberen, want amai, heb toch wel mooi spul voorbij zien komen in de Beekse Bergen.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
      100% correct, super sterke dingen die Canons, werk nog steeds met veel plezier als ik de 10D of 20D in m'n handen heb.... en dan maak ik nog steeds met dat oude gietijzer mooiere foto's dan die dure nieuwe Nikons

Beetje vuurtje stoken is leuk, al moet ik zeggen dat ik wel wat rook heb binnen gekregen van al die nieuwe (wat duurdere) Canons en Nikons... prachtige camera's met dito objectieven waar je bloedmooie foto's mee kunt maken. Wou soms dat ik een geldboompje had om eens alle bodies en objectieven uit te kunnen proberen, want amai, heb toch wel mooi spul voorbij zien komen in de Beekse Bergen.
      Ja, je moet het mij niet zeggen hoor. Vooral tijdens de roofvogelshow viel het meteen op. Op de tijd die de vogels nodig hadden om van de ene kant naar de andere kant te vliegen kon ik met mijn D50 misschien 3 foto's nemen. Naast mij stond NoName met z'n D700 en die maakte 5 frames per seconde of zo...wat dan niet overdreven is voor dat toestel...
      Ook de objectieven springen in het oog natuurlijk. En als je ze eens op je eigen body kan plaatsen denk je toch van " hey, waar is mijn geld-sch**tend ezeltje nou ? "

Greetz !
      http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Nu nog een scherpe foto kunnen maken met dat nikon materiaal en je mag mee met de canonians
        No rules. Great shots.
        -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
          Nu nog een scherpe foto kunnen maken met dat nikon materiaal en je mag mee met de canonians
          Nikon en scherpte.... hmmmmm
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

ja, klinkt ongeloofwaardig he
            Nu, je kan niet alles hebben he! tenzij je een canon hebt, dat verandert de zaak!
            No rules. Great shots.
            -

Comment

Goed achterom kijken als je buiten komt en ik weet waar je woont dan zal ik de scherpte van een Nikon eens laten voelen, boven op die Canonhoofd
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

Comment

Working...
              X