Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel 2/3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brussel 2/3

    Nog een paar beelden van zaterdag.
    Bij beoordeling "Mensen en modellen" staan een paar "koppen".

    Base op wielen




    Patrickske heeft duidelijk een zwaarder statief nodig voor zijn FZ18




    Schattig, niet ?



    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: SD Brussel 2/3

    Je kan zien dat de leeuw zich zó afvraagt wat hij met al dat loslopend kanonnengeweld aanmoet...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: SD Brussel 2/3

      Ik ben gespot!!! De eerste is een stuk van het nieuwe Brussel? Sinds enkele weken duiken al die fietsen in de stad op. Je vindt ze op vele plaatsen. Mooi gezien.

      Die van de leeuw bij de onbekende soldaat, knap ze.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD Brussel 2/3

        Indrukwekkende leeuwenkop...

        Van die eerste zou ik bovenaan iets croppen zodat voeten en paaltjes eraf zijn...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #5
          Re: SD Brussel 2/3

          Knap die leeuwenkop. De mijne is niet zo geslaagd
          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
          vroeger op dit forum bekend als wAckO

          Comment


          • #6
            Re: SD Brussel 2/3

            De eerste zou zo in de krant kunnen: "mislukte poging om transport in Brussel te vergemakkelijken"
            Het cyclocity programma van JC Decaux dat tot vandaag maar bitter weinig gebruikt wordt. Goed concept maar door dat er geen effectieve media campagne rond gedaan is en mede doordat Brussel nog steeds niet 100% fietsvriendelijk is, zijn er maar weinigen die hiervan gebruik maken. Hopelijk veranderd dit in de toekomst

            Comment


            • #7
              Re: SD Brussel 2/3

              Er is er nog eentje dat die fietsen gezien heeft
              Ik heb die in een iets ander standpunt ook getrokken.

              Ik vind de derde echt wel indrukwekkend, mooi standpunt ingenomen, geeft kracht aan deze foto.

              Greetz,
              Peeke
              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

              Comment

              Working...
              X