Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD; Brussel via Horta naar de Kruidtuin door het compactje van Patricske

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD; Brussel via Horta naar de Kruidtuin door het compactje van Patricske

De voormiddag was voor mij vrij fotoloos, de wacht houden in het Radisson Hotel.

Tot de eerste BD'r er was, zelf wat foto's geschoten met mijn compactje (Bridge)

De eerste is een overzicht met nog een stukje omwalling van Brussel die heel lang geleden de stad moest beschermen. Ze hebben het Atrium er mooi rond gebouwd, spijtig dat ze overdreven hebben met het opkuisen van de omwalling. De kleur is hierdoor niet meer natuurlijk.

De tweede is een overzicht van het Atrium gemaakt uit drie opname's. Je kan het zien met de beweging in de lift.

De derde is buiten genomen. Een weerspiegeling van Radisson in een kantorenbuilding tegenover de Radisson.

Later deze week de volgende reeksen.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Re: SD; Brussel via Horta naar de Kruidtuin door het compactje van Patricske

Je had in het Radisson dan tenminste het voordeel dat er geen andere leden van de schuttersgilde op de loer lagen...

Leuk dat we die laatste allebei zo bekeken hebben!
    Last edited by baloo; 8 juni 2009, 14:12. Reden: tikfoutje
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Re: SD; Brussel via Horta naar de Kruidtuin door het compactje van Patricske

'tja, die derde zullen er wel velen hebben... hij zal ook wel in mijn album komen te staan

Ik vind de 2de foto erg goed uitgevoerd...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
      X