Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Bedankt voor de reacties... mijn persoonlijke favoriet komt hier ook duidelijk naar voren. Ondertussen heb ik de foto's ook iets groter gepost (de 2 in portrait-formaat dan toch).
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
De "Chocolatier-ploeg" ook! Mooie beelden, Photoclix! Ik hou van de reflectie bij die tweede foto.
De anderen hebben dan weer die overheerlijke creaties van Bart moeten missen
Er is inderdaad nog voldoende gelegenheid om nog eens terug te keren naar deze mooie locatie.
Drie keer mooi, beter dan mijn foto's van 't kasteel. Ik had ze nochtans ook kunnen maken, want ik was er telkens bij . Nog bedankt voor het gezelschap .
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Drie keer mooi, beter dan mijn foto's van 't kasteel. Ik had ze nochtans ook kunnen maken, want ik was er telkens bij . Nog bedankt voor het gezelschap .
Bedankt Chris... en niet te bescheiden he... het was inderdaad gezellig.
Till next time.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Comment