Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben echt niet de grote HDR-gek, maar ik vind dat je hier (met de herwerking, bedoel ik), mooi werk geleverd hebt, zonder dat het groen giftig wordt. Echt: ik ben HEEL kritisch wat dit betreft, en het enige dat ik "miste" aan jouw eerste (waarvan ik trouwens de compositie ei-zo-na perfect vond), was die lucht. Knap gedaan, en als je dit gerealiseerd hebt zonder AEB (bracketing), dan zeg ik met een Frans woord: "Chapeau"! Het Engelse "Hat" lijkt me niet zo op z'n plaats.
Inderdaad zonder bracketing.
Heb gewoon de RAW file gekopieerd en dan 1 op -2 stops, 1 op 0 en 1 op +2 stops gezet en deze dan via Photomatix tot een HDR beeld verwerkt. Daarna wat subtiele tonemapping en hopla, het resultaat staat er.
Comment