Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ach, James, het was een schitterende tocht, maar omdat we:
- vrij laat vertrokken waren van het kasteel;
- toch wel een redelijke afstand voor de boeg hadden;
- waarschijnlijk op een bepaald uur (alleszins vóór sluitingstijd) een afspraak hadden met de Cholatier;
- onderweg zoveel moois tegenkwamen om te fotograferen...
was het een beetje moeilijk voor ons om het tempo van de jongeren, wier neus reeds op "chocolade" stond, bij te houden. Nemen we daarbij nog dat ik een z.g. blein op mijn voet had vóór we zelfs het kasteeldomein verlaten hadden (t.g.v. eerste dag blootvoets in sandalen), en je kunt je misschien een beetje voorstellen wat ik meemaakte! Nu, als mijn vrouw wat moois gezien heeft om vast te leggen op de gevoelige plaat (en zoals gezegd: d'er was heel wat te zien), dan is het bovendien ontzettend moeilijk om haar tot enige haast & spoed aan te zetten.
Maar zoals gezegd: een prachtige tocht, en maak je absoluut geen zorgen!
Ook ik keer zeker nog terug. Daarom niet direct naar het kasteel, maar de buurt spreekt me enorm aan om er gaan te wandelen. En beeldekes maken uiteraard...
Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken
Comment