Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel: Mijn bijdrage 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Brussel: Mijn bijdrage 2

Nog enkele foto's

Wijd:

De zeer opmerkelijke gevel:

De vanzelfsprekende hond met SD deelnemer. Ik heb hier de Z/W raadgeving van Chris in een ander topic gevolgd. Ook heb ik nog een storende fiets in de achtergrond weggeshopt:

MVG,

Re: SD Brussel: Mijn bijdrage 2

Frank,

Foto 1 is gewoon af en top. Mooi staaltje van architectuur fotografie. Heerlijk hoe je let op de lijnen in je foto.

Foto 2 zegt mij persoonlijk veel minder

Foto 3 vind ik geslaagd. Compositie is en omzetting ook. Met het schuiven van de kleurkanalen in PS Z/W omzetting kun je misschien nog de hond iets meer van de achtergrong laten wegkomen maar op zich al heel goed.

Comment

Mooie reeks. Inderdaad de hond in z/w is veel beter
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Weer drie goeie Frank, 1-3-2 voor mij. De tweede zegt me ook fotografisch net iets minder, maar de eerste is gewoon superknap en de derde vind ik prachtig gekadreerd, maar van mij mag hij nog net iets meer "punch" in 't zwart-wit.

Comment

3 is knap omdat er een verhaal in zit.
          Fotograaf ziet hond en fotografeert ..
          Hond ziet fotograaf en vraagt zich af wat die pipo daar staat te doen

1 is schitterend zowel qua kleur als opbouw en inhoud.

2 er scheelt iets met die overkoepeling ? en natuurlijk spijtig van die kussentjes, maar anders wel goed. Kleurenpastelpallet komt ook duidelijk tevoorschijn. Dat gebouw is immers pastelkleurig ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            3 is knap omdat er een verhaal in zit.
            Fotograaf ziet hond en fotografeert ..
            Hond ziet fotograaf en vraagt zich af wat die pipo daar staat te doen

1 is schitterend zowel qua kleur als opbouw en inhoud.

2 er scheelt iets met die overkoepeling ? en natuurlijk spijtig van die kussentjes, maar anders wel goed. Kleurenpastelpallet komt ook duidelijk tevoorschijn. Dat gebouw is immers pastelkleurig ...
            Die overkoepeling is niet symmetrisch, en door alle perspectief correcties valt dat natuurlijk nog veel harder op

Dank voor de commentaren

Comment

1-3-2
              Mooie architectuur perfect vastgelegd.
              Foto drie is een goed zw-w omzetting met een verhaal.
              Jij hebt nummer twee er tenminste helemaal opgekregen, dat lukte mij niet.
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Working...
              X