Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een nakomertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nog een nakomertje

Eindelijk een beetje tijd gevonden om een paar beelden te posten van deze mooie dag.

www.photo-rudi.be

Re: Nog een nakomertje

Ik heb twee, maar dan met de lichtende bollen, maar ook tijdens de dag (die heb ik de dag ervoor gemaakt tijdens mijn finale controle van de trip)
    voor 1, spijtig dat je niet echt symmetrisch staat ... Links wat weg van gebouw en rechts dan iets teveel ... Ook het daktopje mis je net ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Spijtig van de eerste dat de symmetrie niet 100% correct is. Alle drie de foto's zijn mooi van kleur en scherpte.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

vind de niet symmetrie van de eerste minder erg dan die vreselijk gekleurde kussenjes, hoe durven ze in zo'n omgeving?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bouk,
          je moet hiervoor wel de situatie kennen.
          Die gevel is beschermd door een overkoepeling en staat feitelijk in de achtertuin van een Cultureel centrum van de Walen.
          Dit is uniek en prachtig.
          Die binnenplaats is vrij toegankelijk, maar ze wordt regelmatig gebruikt voor exosities, optredens, ... en dan hebben we natuurlijk ongewilde rommel, zoals wij dat dan zien.
          Dit risico moeten we erbij nemen. Nu, ik raad ook iedereen aan, die in Brussel komt, zoviezo eens tot daar te stappen en binnen te gaan.
          We hadden op de SD al weken op voorhand gevraagd indien er iets te doen zou zijn, en men verzekerde dat er niets gepland was en dat het ook open zou zijn.
          Daags ervoor ben ik daar nog even langs geweest en dan vertelde men mij dat het hoogst waarschijnlijk dicht zou zijn voor een expositie, optreden op maandag... gezien het slechte weer zou men met opbouw op zaterdag beginnen.
          Tijdens de SD zelf was het inderdaad gesloten, maar we hebben de concierge toch nog zo bereid gevonden voor ons wel de deur eens te openen zodat we binnen konden, met de uitzonderlijke vraag, alles te laten liggen, staan ...
          Conclusie: Je krijgt altijd verrassingen, maar je kan er steeds weer even naar toe...
          E, het is een schitterende gevel als je alles weg hebt ...
          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          vind de niet symmetrie van de eerste minder erg dan die vreselijk gekleurde kussenjes, hoe durven ze in zo'n omgeving?
          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            grt,bouk.
            Rustig bouk, ze hadden die speciaal klaar gelegd voor de groepsfoto van de SD, zodat onze tedere achterwerken met zachtheid behandeld werden.

Over de foto's... Ik vind de tweede de beste. Het terugkomen van het ruitmotief en de repetitie die erin zit. Bij de eerste en de laatste krijg ik een beetje een scheef gevoel. De laatste vind ik wel goed gezien.

Comment

Mooie 3de TravelPhoto!
              Bij de eerste heb ik de indruk dat het huis scheef staat. (kan aan mij liggen ook hoor)

@Purlut : kan je eigenlijk het huis zelf bezoeken ?

Comment

Hmmm,
                weet dat we dus op de binnenkoer zitten van het Waals Cultureel centrum.
                Ze hebben het gebouw overkapt om de gevel te behoeden en ze zijn daar wonderwel in geslaagd.
                Maar, het gebouw wordt gebruikt als kantoor, dus je kan het niet bezoeken. Over de middag staan de ramen (als het heet is) open en dan zie inderdaad binnen en de bedienden ...
                Dat is het verschil met Sint-Goriksgalerij.
                Hier is het mooi van buiten en je wil naar binnen en je kan niet, trouwens bureau's zijn niet mooi
                Sint-Goriks nodigt helemaal niet uit om binnen te stappen maar als je dat niet doet bega je een doodzonde

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                Mooie 3de TravelPhoto!
                Bij de eerste heb ik de indruk dat het huis scheef staat. (kan aan mij liggen ook hoor)

@Purlut : kan je eigenlijk het huis zelf bezoeken ?

Comment

Voor mij nr2

MVG,

Comment

Foto 1 is al gezegd, jammer van de ontbrekende symmetrie en de kop van de arend op het dak (en van de kussentjes)
                    Foto 2 vind ik een leuk standpunt, maar jammer dat ik er de diepte niet op terug zie.
                    Foto 3 met lichte HDR bewerking volgens mij, best leuk maar jammer van uitgebeten gat in het torentje. Had toch graag een iets zachtere bewerking gezien

Comment

Ik vind de derde echt wel geslaagd. Er gaat een echte dreigende sfeer vanuit.
                      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

De derde vind ik speciaal, zelf met dat uitgebeten gaatje, je verwacht dat er iets gaat verschijnen.
                        Nummer één heb ik er zelf niet helemaal op gekregen.
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Ik kreeg het huis er ook niet op met een 24mm op een cropcamera.
                          Dan maar van vier foto's ééntje gemaakt
                          www.photo-rudi.be

Comment

Working...
                          X