Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Brussel Rond de Zenne' door Patricske lens (deel 2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD 'Brussel Rond de Zenne' door Patricske lens (deel 2)

Na de Sint Hubertushallen zijn we richting Begijnhof en Sint Gorikshallen getrokken. Toch, eerst de Beenhouwersstraat en Jeanneke pis passeren. Ik heb Jeanneke op een fatsoendelijke manier trachten weer te geven, maar toch kan je erbij denken wat ze op die moment aan het uitvoeren is :

Wat was het onderwerp van de SD alweer, architectuur zeker. Hier eentje:

Via het begijnhof (oud en nieuwe) en via de Vismarkt met een omweg naar de Sint Gorikshallen. Onderweg komen we toch een hond tegen zeker die zich niet kan houden en een paaltje onveilig maakt :

Na dit gezien te hebben wilde iedereen snel naar die hallen om daar onze boterhammen te verslinden en ook de pracht daar te bekijken. Maar op de volgende foto's ga nog een tijdje moeten wachten. Ik heb ze nog niet door de molen kunnen halen.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Re: SD 'Brussel Rond de Zenne' door Patricske lens (deel 2)

Die wolkenreflectie in de tweede!
    Mooie reeks.

Comment

Tweede vin 'k heel mooi. 'k heb een gelijkaardige, die ik almaar niet recht krijg (verkeerd genomen dus). De andere mogen er ook zijn... Van de derde misschien een zwart-witje maken. Dan valt die rode blokkendoos minder op.

Comment

ik ga absoluut voor de tweede !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
          ik ga absoluut voor de tweede !
          En ik volg U .
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Zeker weten die tweede, knap geschoten met die wolkenpartij
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Die eerste... dat is echt genieten!
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

De eerste zalig in beeld gebracht De tweede ook fantastisch mooi. Ik heb er ook zo eentje klaar liggen

MVG,

Comment

Foto 1 is zowat enige standpunt van Mevr. Pis die iets of wat boeiend kan zijn. Heb al vaak geprobeerd haar er leuk op te krijgen maar kom altijd terug op een crop.
                  Foto 2 is gewoon af, mooi standpunt en symmetrie Reflectie is heel mooi meegenomen, wou dat ik er op gelet had.
                  Foto 3 ga ik mee met Chris, misschien eens in Z/W, vind het onderzerp ook redelijk centraal staan

Ten slotte wel even zeggen dat ik de kwaliteit van de foto's vind.

Comment

Jeanneke staat er hier heel zedelijk op. Guitige lach heeft dat meisje.
                    Nummer twee is op en top een architecturaal staaltje op de gevoelige plaat.
                    De derde staat spijtig genoeg centraal, doch door de schaduw speelt dit eigenlijk minder rol.
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Working...
                    X