Na de Sint Hubertushallen zijn we richting Begijnhof en Sint Gorikshallen getrokken. Toch, eerst de Beenhouwersstraat en Jeanneke pis passeren. Ik heb Jeanneke op een fatsoendelijke manier trachten weer te geven, maar toch kan je erbij denken wat ze op die moment aan het uitvoeren is :
Wat was het onderwerp van de SD alweer, architectuur zeker. Hier eentje:
Via het begijnhof (oud en nieuwe) en via de Vismarkt met een omweg naar de Sint Gorikshallen. Onderweg komen we toch een hond tegen zeker die zich niet kan houden en een paaltje onveilig maakt :
Na dit gezien te hebben wilde iedereen snel naar die hallen om daar onze boterhammen te verslinden en ook de pracht daar te bekijken. Maar op de volgende foto's ga nog een tijdje moeten wachten. Ik heb ze nog niet door de molen kunnen halen.
Wat was het onderwerp van de SD alweer, architectuur zeker. Hier eentje:
Via het begijnhof (oud en nieuwe) en via de Vismarkt met een omweg naar de Sint Gorikshallen. Onderweg komen we toch een hond tegen zeker die zich niet kan houden en een paaltje onveilig maakt :
Na dit gezien te hebben wilde iedereen snel naar die hallen om daar onze boterhammen te verslinden en ook de pracht daar te bekijken. Maar op de volgende foto's ga nog een tijdje moeten wachten. Ik heb ze nog niet door de molen kunnen halen.
Comment