Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jezus, schoon, heel schoon.
De eerste, je ziet hem zo denken ...
De derde, zit daar optisch bedrog in ? Ik heb steeds de indruk dat het witte blok in het midden gebogen is ..
Jezus, schoon, heel schoon.
De eerste, je ziet hem zo denken ...
De derde, zit daar optisch bedrog in ? Ik heb steeds de indruk dat het witte blok in het midden gebogen is ..
Wim, ik weet wat je bedoelt, maar ik ben 't me ook aan 't afvragen geweest, en kan geen verklaring vinden. Zou met perspectief, afstand, hoek kunnen te maken hebben, maar ook omdat de volgende balk van de parkeergarage net wel/net niet er achter zit.
Eén ding weet ik wel zeker... deze foto's zijn alle drie gemaakt met de 18-200 VR. 't Is een goeie all-round lens, maar als 't recht moet zijn, laat hij 't wel eens afweten.
Festina,
weer een sterke reeks en vooral omdat je mij de indruk geeft dat al deze fotos technisch perfect zijn. En dan bedoel ik het lijnen spel de de posities van de onderwerpen.
Neem nu die tweede..Je ziet dat het gewoon is uitgelijnd tot op perfectie na.
De eerste precies hetzelfde..Die hoeven helemaal geen crop. De vignetering doet het beeld naar voor komen.
De derde is voor mij de sterkste van de reeks.Mooie lijnen,strakke verhouding tussen linker en rechter zijde.Straffe contrasten.
1 klein muggezifter..Jammer van e gebogen staaf aan de onderkant.
Klaar en duidelijk sterke beelden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooie reeks, prachtige omzetting naar z/w. Voorkeur voor 1, deze heeft een speciale sfeer die ik niet kan uitleggen (dit laatste gebeurt bij mij niet veel )
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment