Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ge ziet, meegaan met een SD is de beste leerschool ...
1) schitterend idee (letterlijk en figuurlijk). Ik zou die eerste wel met statief(ja ik ben er weer en ik heb je ook geleerd dat je erniet om verlegen hoeft te zijn ) en het diafragma dichtknijpen. Manueel scherpstellen op het gebouw ... Allee, zo zou ik die genomen hebben. Scherpstellen op de knop is natuurlijk ook heel goed en geeft een andere indruk
2) Ja van die spelen hangt het vol ... In fotosop eens schaduw-licht gebruiken zodat je de voorgrond van die lap iets helderder krijgt. (Kan ook met flits gedaan worden)... Ik stuur je wel een beleke door met datgene wat ik bedoel ...
3) Weet niet goed wat je wou, maar we hadden helaas beperkte toegangsrechten in tijd, en al gelukkig deed een breedte glimlach de deuren wel open gaan ...
Knappe eerste. Spijtig dat de deurkruk er niet volledig opstaat. Bij de tweede vind ik het spijtig dat de lantaarn er niet volledig opstaat (vanboven ontbreekt er iets). De derde is een hele knappe, maar het is efkes muggenziften, hij staat een beetje scheef.
Toch vind ik ze alle drie mooi van kleur en scherpte.
Comment