Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ha, bedankt voor de comments. Het zijn een van de eerste foto's die ik hier post sinds mijn eerste bezoek hier enkele jaren geleden. Echt tof om te horen dat andere mensen het ook goede foto's vinden :-)
3 hele mooie!! 2e is echt waanzinnig mooi..is net een foto van toen..
Niet mee eens. De foto's zijn mooi hoor (vooral 1) daar niet van.
Met wat bewerking heb je ze een '40's look willen geven. Kwa kleurtoon is dat ook gelukt, maar de technische kwaliteit contrasteert gewoon enorm met foto's van toen. Niemand zal ooit vermoeden dat deze foto's in 1944 genomen werden. Ze doen me eerder denken aan foto's uit een film over WOII. Vergelijk onderstaande links en je ziet wat ik bedoel.
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandegeBekijk bericht
Niet mee eens. De foto's zijn mooi hoor (vooral 1) daar niet van.
Met wat bewerking heb je ze een '40's look willen geven. Kwa kleurtoon is dat ook gelukt, maar de technische kwaliteit contrasteert gewoon enorm met foto's van toen. Niemand zal ooit vermoeden dat deze foto's in 1944 genomen werden. Ze doen me eerder denken aan foto's uit een film over WOII. Vergelijk onderstaande links en je ziet wat ik bedoel.
hij deed me denken aan de wereldberoemde foto van de 101st airborne die stond te overleggen met generaal eisenhower, aan de vooravond van D-day.... zoek maar ff op internet.. en je zult begrijpen waarom ik hem fantastisch vond... mss had meer veroudering via ps wat meer gedaan, maar desalniettemin, deze is toch echt goed hoor....
Comment