Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Mijn" Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "Mijn" Gent

Oorspronkelijk geplaatst door Mbili Bekijk bericht
    ik kan pas nu je foto's bekijken (op het werk houdt de firewall die tegen),
    maar ze zien er echt enorm goed uit!!
    voor een eerste keer vind ik dit echt enorm goed!
    Bedankt
    'K had er waarschijnlijk nog betere kunnen nemen als we door het weer wat meer foto's konden nemen

Ik ben ook eens benieuwd naar jouw foto's eigenlijk
    ~ Visit my Blog ~
    ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
      Ik maak voorlopig enkel foto's met matrix metering, is die EV 0/6 hier het effect van dan?
      Straks zoiezo men handleiding er eens bij halen

Dank je
      neen de EV is geen "effect" van de matrix metering
      ik kan je hier van alles uitleggen maar als je naar "in focus" gaat (hier op de homepage) zal je ook al enige verduidelijjking krijgen van die termen
      je start pas dus tracht eerst de termen te begrijpen, neem je handleiding grondig door en ga dan verder op zoek
      je wil leren maar laat je niet overdonderen en doe het stapsgewijs
      eigenlijk dient de EV (belichtingscompensatie) om de metering (matrix, spot of center) een beetje bij te sturen

Comment

Je hebt gelijk maar je kent dat wel he als je een nieuw iets hebt wil je zoveel mogelijk op korte tijd erover leren.
        Terwijl de basiskennis van het toestel toch een vereiste is
        ~ Visit my Blog ~
        ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

Comment

'k heb net men eerste foto nog wat aangepast.. het rechtse gebouw weg gehaald, ik den kdat dit wel beter is:
          ~ Visit my Blog ~

Comment

is inderdaad beter Wouter

Comment

De aangepaste versie is inderdaad vele beter.

Mvg

Patrick
              Nikon.

Comment

Nogmaals een update (en denkelijk de laatste)
                Maar Viero wees me erop dat er nog enkele dingen verbeterd konden worden dmv photoshop.
                Dus met dank aan Viero voor de tip en voor het voorbeeld van de eerste foto door te sturen zijn de resultaten toch een pak scherper en vind ik ze persoonlijk mooier, aanpassingen zijn in mijn begin post te vinden (oude versies zijn nog te zien als je de link bij de foto volgt)
                ~ Visit my Blog ~

Comment

Working...
                X