Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt trouwens aan bleu en linda .......... en natuurlijk het andere gezelschap.
Purlut die oogskes das precies een gebroken lens ,eigenzinnig en toch scherp
Dat heb je knap en eigenzinnig bekeken, Wim.
Vooral die magische reeks is heel mooi.
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Die 2de is echt geslaagd zoals je het zei
Zou je die foto's misschien eens kunnen doorsturen of ergens groter online te zetten, ik heb een leuk ideetje voor iets in Flash ermee te maken.
Wat was er bij de eerste gebeurd?
~ Visit my Blog ~
~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~
Wim, je oog ziet toch ook alles. Alle drie zijn ze mooi.
Die tweede is een parel. Ik heb u raad opgevolgd en heb ook zo 4 à 5 foto's uit dezelfde hoek, zelfde settings genomen, ook alleen de kleur is verschillend. Ik weet alleen niet goed hoe ik ze in één collage moet brengen, zoek er nog op.
Comment