Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Schitterend, en toch weer heel andere foto's dan de meeste die we al gezien hebben. De eerste roept bij mij herinneringen op aan de film Equus, met Richard Burton. Helaas de film nooit meer teruggezien, en -voor zover ik weet- niet op DVD.
Maar we dwalen af...
De kikker dan, die ik alleen gezien heb in de hand van de gids. Hij had het over een bruine kikker, dacht ik, terwijl de hoofdtonen voor mij niet zo bruin leken. Knappe foto!
De derde is -denk ik- een zicht van boven op de uitkijktoren, waar je pas goed kunt zien hoe mooi de hemel inmiddels uitgeklaard was. Prachtig!
De eerste is idd een speciale.
Hoeveel bd'ers zie je in de foto? (zie ik mezelf daar ni?)
Oei, een prijsvraag !
Deze had ik trouwens bijna gemist. Had zonde geweest !
3 elk op hun eigen manier knappe weergaven. Moeilijk kiezen wegens zo totaal anders. Euhm... doe toch maar nr 1, een paardje maar toch anders.
Die kikker heb ik alleen maar heel snel zo ver mogelijk zien wegspringen
Marleen
Comment